week 47 17 t/m 23 november 2e vakantieweek - Reisverslag uit Nunspeet, Nederland van Sanne Dijken - WaarBenJij.nu week 47 17 t/m 23 november 2e vakantieweek - Reisverslag uit Nunspeet, Nederland van Sanne Dijken - WaarBenJij.nu

week 47 17 t/m 23 november 2e vakantieweek

Door: Sanne van Dijken

Blijf op de hoogte en volg Sanne

23 November 2014 | Nederland, Nunspeet

Week 47 17 t/m 23 november
Ma 17 november
Hallo Nunspeet!! Lekker ontbeten en de zondag nabesproken met Pascal en papa. Pascal gaat vandaag pap helpen met zijn vrijwilligerswerk en ik ga naar.. Marleen!!
In de auto gesprongen en naar Marleen gereden. Zonder tom tom, want die heeft nog niet helemaal door dat we niet meer in Schotland zijn. Beetje problemen met het vinden van locaties..
Maar oké.. Heerlijk bijgepraat met Marleen, herinneringen opgehaald en gewoon algemeen bij gekletst. Verleden, heden, toekomst.. Alles kwam voorbij.
Daarna terug gereden naar Nunspeet, waar Pascal ook een heerlijke middag met pap heeft gehad.

Di 18 november
Pascal heeft vandaag een dagje ‘vrij’. Lekker rustig op de bank liggen met de laptop.
Ik heb weer een meidenmiddag. Deze keer in de auto gestapt naar Mandy :D Samen foto’s bekeken van Schotland, terwijl haar vogels ons om de oren vlogen :D
Samen een hele chocolade letter naar binnen gewerkt, filmpjes gekeken en gewoon uit ons nek gekletst. Als of er helemaal niet al een half jaar voorbij was gegaan.

In de loop van de middag weer terug gegaan naar Nunspeet, waar ik nog een heleboel voor te bereiden had voor de woensdag.

Wo 19 november
Sinterklaasdag!! Gedichtjes schrijven.. cadeautjes inpakken.. en rond 6 uur kwamen Mark, Renske en Simen naar Ellen toe! De hele avond gezellig samen geweest. Ellen had echte snert gemaakt. Om nom nom!! Verder met iedereen goed kunnen bijkletsen. Heel veel cadeautjes gekregen, waaronder de nieuwste Lindsey Stirling CD van Pascal. <3

Do 20 november
In de ochtend heerlijk helemaal niks uitgevoerd. In de middag samen in de auto gestapt naar Femke. Ook daar weer de prachtige foto’s laten zien van onze avonturen. Daarna met Femke doorgegaan naar Tiny, waar we ook heerlijk gezellig hebben bij gekletst en herinneringen hebben opgehaald.

Daarna weer terug naar Nunspeet. Wow. Zo gaat een week echt heel snel voorbij.. Ik wordt gewoon moe van vakantie vieren!! Heel veel emoties vliegen vanavond door mij heen. Aan de ene kant ben ik heel blij in Nederland te zijn, familie en vrienden te zien en heerlijk ‘live’ kunnen bijkletsen met iedereen. Maar daarnaast ben ik eigenlijk ook wel weer klaar om ‘naar huis’ te gaan. Ja, Schotland is toch echt ons thuis geworden.

Vrij 21 november
Vandaag ELS bij haar nieuwe huis achtergelaten. Oftewel: Mijn eerste eigen autootje is na meer dan 6 jaar trouwe dienst verkocht. *kleine snik*
Verder vandaag niet veel gedaan. Tassen ingepakt en klaargezet en ’s middags nog ff koffie drinken bij pap. Sven en Ellen gaan ’s middags een dagje uit, dus wij kunnen meeliften terug naar Bodegraven. Onderweg nog gezellig met z’n 4en uit eten gegaan. Vakantie bijna voorbij.

Za 22 november
’s ochtends samen met Lia in de auto gestapt naar Schiphol. Gelukkig al online ingecheckt, dat scheelt weer een hoop stress. Lia brengt ons weg tot de douane, daarna een dikke knuffel. We gaan naar HUIS! Schiphol is toch een stuk groter dan gedacht. Na (voor mijn gevoel) 3 km lopen komen we goed op tijd, maar wel als laatste, in het vliegtuig aan. 10 uur stijgt het vliegtuig op, om (volgens de klok) 5 minuten later te landen in Edinburgh. Best grappig, dat uur tijdsverschil :P Dit was de eerste keer vliegen voor Pascal. Best spannend dus.

Dit is echt een stuk sneller dan de 15 uur met de boot!! Rond 11 uur pakken we de bus naar huis. Om om 12 uur ’s middags weer in ons eigen huisje te staan. Pfff. Dat was een vermoeiende vakantie. We hebben bijna een vakantie nodig om weer bij te komen.

Tassen uitpakken, wasmachine aanzetten en OMVALLEN!!
De rest van de zaterdag en zondag maar bar weinig gedaan. Foto’s bekijken, paar boodschapjes halen maar verder heerlijk rustig aan doen.

Dankjewel aan iedereen die tijd heeft genomen om een paar uur met ons te kletsen tijdens onze vakantie. We hebben echt super veel plezier gehad. Er zijn veel afspraken gemaakt voor mensen om bij ons langs te komen. Kleine mini vakanties in Schotland. Ik kan je vertellen: We hebben bijna vakantiedagen tekort :D

Lieve mensen, slaap lekker.
Tot spreeks.

• 21 December 2014 - 20:44

Oma V. Dijk:

Lieve mensen,
    Sanne ,heel erg bedankt voor alle verslagen, ik heb ze met plezier gelezen.
    Ook nog heel erg bedankt ,dat jullie de tijd hadden genomen om mij foto's te laten zien.van jullie mooie Schotland.
    Ik heb er van genoten
    Goed dat jullie weer op je eigen " Honk" zijn aangekomen, en dat jullie het zo goed naar je zin daar hebben
    Fijne en Gezellige Kerstdagen , en een mooi en gezond 2015 toegewenst.
    Lieve groeten van oma

• 31 December 2014 - 10:59

Jonny Van Dijken:

Lieve Sanne en Pascal,

Goede jaarwisseling en veel heil en zegen in het nieuwe jaar!
    liefs van Jonny