Einde jaars berichtje van Pascal: - Reisverslag uit Edinburgh, Verenigd Koninkrijk van Sanne Dijken - WaarBenJij.nu Einde jaars berichtje van Pascal: - Reisverslag uit Edinburgh, Verenigd Koninkrijk van Sanne Dijken - WaarBenJij.nu

Einde jaars berichtje van Pascal:

Door: Pascal

Blijf op de hoogte en volg Sanne

01 Januari 2015 | Verenigd Koninkrijk, Edinburgh

Sommige weten het maar dit jaar heb ik een wens van mij kunnen vervullen. We hebben er veel voor moeten doen maar uiteindelijk is het gelukt.
Wonen in de UK.
Samen zijn we afgelopen voorjaar naar Schotland verhuist. Zoals eerder gezegt we hebben er veel voor moeten doen maar het is gelukt. In het begin was het veel regelen en op één punt had ik bijna het opgegeven. Nu, aan het einde van het jaar ben ik toch blij dat ik het niet gedaan heb. Er blijft veel om uit te zoeken en te leren in dit land.
Ik wil graag de famillies van ons bedanken voor hun steun in de afgelopen tijd. Zonder hun hadden we dit waarschijnlijk niet gedaan en ook niet gered.
Daarnaast wil ik de mensen van Sykes bedanken voor hun hulp en de uitnodiging om naar Schotland te verhuizen.
Sanne en ik hebben veel mee gemaakt dit jaar maar er blijft nog zoveel te doen, te leren en ontdekken hier dat we waarschijnlijk niet na een jaartje terug zullen komen naar Nederland.
We hebben het ontzettend naar ons zin in dit land, we hebben een goede baan voor nu en nog genoeg om voor te blijven.
Bedankt voor jullie steun en berichtjes terug, we lezen ze allemaal.
Wij wensen jullie het beste voor 2015, mogen jullie wensen en dromen ook uitkomen!
Groetjes
Pascal & Sanne

  • 01 Januari 2015 - 14:14

    Johan Welfing:

    Pascal.
    Wij (Annie en Johan) begrijpen, dat het jullie goed gaat in Schotland.
    Dat is fijn. We volgen jullie in grote lijnen wel via de verslagen.
    We reageren daar niet altijd op.
    We wensen jullie voor het jaar 2015 het allerbeste toe.
    Veel succes op het werk en blijf ervan genieten.
    Groetjes A en J



  • 04 Januari 2015 - 16:45

    Pim Van Der Wijngaart:

    hee Sanne,

    ik heb vandaag gesolliciteerd voor nederlands spreken customer services. er staan twee vacatures op de site dus ga morgen solliciteren op de andere hahahaaha.

    wij hebben nog wel even wat vraagjes:

    1 wat betalen jullie voor het huren van een huis of wat is de normale huurprijs?
    2 wat verdienen jullie als ik vragen mag per maand of per uur?
    3 werken jullie gewoon 40 uur per week?
    4 hoe hebben jullie alle spullen verhuisd? zijn jullie per boot en per auo gaan reizen? hebben jullie toen alle spullen meegenomen of het belangrijkste meegenomen?
    5 hoe is het leven in schotland? duur of goedkoop?

    ik hoop spoedig antwoord hierop te krijgen,

    groetjes pim

  • 04 Januari 2015 - 18:40

    Sanne:

    Hoi Pim.
    ik ga vanavond na het eten deze vragen zo uitgebreid mogelijk antwoorden en online zetten als nieuwe blog.
    Verder zal ik Liz voor je mailen. Zij is onze Nederlandse contactpersoon en heeft ons heel veel geholpen met alles.
    groetjes, Sanne

  • 06 Januari 2015 - 10:19

    Renske:

    wij steunen jullie in jullie keuze om daar te blijven, dat weten jullie ;) Dat de tijd jullie nog dichter bij elkaar mag brengen.

    Renske

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sanne

Actief sinds 25 Jan. 2009
Verslag gelezen: 234
Totaal aantal bezoekers 32001

Voorgaande reizen:

31 Januari 2009 - 14 Maart 2009

Llandudno - Wales

05 Mei 2014 - 30 November -0001

Edinburgh - Schotland

Landen bezocht: