Vraag en Antwoord - Reisverslag uit Edinburgh, Verenigd Koninkrijk van Sanne Dijken - WaarBenJij.nu Vraag en Antwoord - Reisverslag uit Edinburgh, Verenigd Koninkrijk van Sanne Dijken - WaarBenJij.nu

Vraag en Antwoord

Door: Sanne & Pascal

Blijf op de hoogte en volg Sanne

21 Juni 2014 | Verenigd Koninkrijk, Edinburgh

Hallo lieve mensen!

Vanavond twee heerlijke Skype gesprekken gehad. De eerste met Bodegraven, de tweede met Nunspeet.

Wat fijn!

Na deze gesprekken bedachten we dat er veel vragen zijn, algemene vragen over ons leven hier, maar ook vragen over ons werk, thuis wie of wat we wel en niet missen.

Hieruit maakten we op dat we niet al jullie vragen beantwoorden in onze verhalen.

Daarom leek het ons een leuk idee om een soort van vraag-en-antwoord blog te maken. Hiervoor kunnen jullie berichtjes sturen met dingen die jullie willen weten, en wij gaan (proberen) alle vragen te beantwoorden.. Zover we dat willen natuurlijk :D

Hiervoor hebben we een emailadres aangemaakt:
sanne.en.pascal.schotland@hotmail.com

Dus, heb je vragen, opmerkingen, fotoverzoeken of wil je gewoon zelf vertellen wat je deze week hebt meegemaakt, stuur het naar dit email adres!
Wij zullen proberen deze vragen samen te bundelen en door middel van een Q-and-A blog volgende week beantwoorden.

De vragen zullen anoniem op de site worden gezet.

We zijn benieuwd wat we allemaal tegenkomen :D

Oh jah, ondertussen gaan we natuurlijk gewoon verder met ons leven hier beschrijven..

Groetjes en een Knuff vanuit Edinburgh,

Sanne en Pascal

• 21 Juni 2014 - 21:53

Regina Hobo:

Wat missen jullie het meeste uit nederland gr en xxxxknuffel

• 22 Juni 2014 - 10:31

Berdien:

Was leuk om jullie even te zien en te spreken.