Zondag 1-1-09 - Reisverslag uit Llandudno, Verenigd Koninkrijk van Sanne Dijken - WaarBenJij.nu Zondag 1-1-09 - Reisverslag uit Llandudno, Verenigd Koninkrijk van Sanne Dijken - WaarBenJij.nu

Zondag 1-1-09

Door: Sanne

Blijf op de hoogte en volg Sanne

02 Februari 2009 | Verenigd Koninkrijk, Llandudno

Zaterdagavond rond een uur of 11 naar bed gegaan, zondag kwam ik pas lekker laat mijn nest uit, rond een uur of 9.

Andy Shanks, mijn huisbaas heeft een dochter die nooit haar fiets gebruikt en nu aan het studeren is in Wales.

Dus Andy zei dat ik wel haar fiets mocht gebruiken. Kom ik in de achtertuin, staat daar een superdeluxe mountainbike!! Joehoe!!

Dus daarmee heb ik een paar uur rond gefietst, door de stad heen en langs de kust, want die is zo'n 500 m van mijn huis af.

Ook ben ik nog een berg op en af gegaan en heb ik samen met Sjon daar een kleine stiltetijd gehouden.

wil je weten wie Sjon is? kijk dan naar de foto's:P

Blijkbaar zijn bijna alle winkels hier op zondag open, want toen ik door het centrum fietste, was het gewoon net zo druk als op zaterdag.

Andy heeft zondagavond gekookt, en ik was 's avonds zo moe van het fietsen en alle nieuwe indrukken dat ik al rond 7 uur mijn bed in ben gedoken. niet zo slim, want ik werd maandag ochtend rond een uur of 3 wakker, en kon maar moeilijk weer in slaap komen.

Groetjes!!
sanne

  • 02 Februari 2009 - 18:01

    Daantje:

    waar zijn de foto's en wie is Sjon??

  • 08 Februari 2009 - 15:23

    Tante Jonny:

    Wie is die Sjon nu toch?
    Je apie of je plaatsvervangende vriendje?
    Ik vindt hem wel leuk,vooral omdat die met je mee mag.
    Veel plezier en een goede tweede week.
    xxx Jonny

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Llandudno

Sanne

Actief sinds 25 Jan. 2009
Verslag gelezen: 118
Totaal aantal bezoekers 31996

Voorgaande reizen:

31 Januari 2009 - 14 Maart 2009

Llandudno - Wales

05 Mei 2014 - 30 November -0001

Edinburgh - Schotland

Landen bezocht: