donderdag 12 -03 -09 - Reisverslag uit Llandudno, Verenigd Koninkrijk van Sanne Dijken - WaarBenJij.nu donderdag 12 -03 -09 - Reisverslag uit Llandudno, Verenigd Koninkrijk van Sanne Dijken - WaarBenJij.nu

donderdag 12 -03 -09

Door: Sanne

Blijf op de hoogte en volg Sanne

13 Maart 2009 | Verenigd Koninkrijk, Llandudno

Hallo daar!
Laatste loodjes wegen het zwaarst. De tijd vliegt nu echt voorbij..

Ik zal bij maandag beginnen.
Geholpen bij de show afdeling, pinguins voeren, kijken hoe de vogels getraind worden en het weer was HEERLIJK:D

Dinsdag heb ik de hele dag aan mijn opdrachten kunnen werken, lekker met mijn laptopje op schoot huiwerk gemaakt. Ook door het park gelopen om foto's te kunnen maken en met de vrouw van de educatieruimte gepraat. Zij gaf mij de hint dat het handig zou kunnen zijn om een korte leraren opleiding te volgen. Dit omdat er tegenwoordig veel vraag is naar natuur educatie mensjes. En daar is les kunnen geven heel handig bij.

Woensdag mocht ik weer de hele dag aan mijn huiswerk bezig. Maar het was echt een heerlijk warme zonnige dag, dus ik heb wat minder tijd besteed aan huiswerk maken en wat meer aan rondlopen en random jobs doen. Dave geholpen met het opruimen van de groente en fruit. En de vloer aanvegen enzo. Er kwam een levering zaagsel wat naar zolder gebracht moest worden. 's middags wel even gezeten en huiswerk gemaakt. Na 3 uur meegeholpen op de farm. Daar had ik aardig wat tijd over. Dus we hebben een vies konijn schoon gemaakt. Dat arme beestje was aan de sjees, en kon zichzelf niet schoonhouden. Best een stinkwerkje, maar wel leuk om te doen.

Donderdag (vandaag) heb ik meegeholpen met het pinguin verblijf schoon maken. Klinkt leuk, was het niet. Gewoon een krat vol stenen uit het verblijf halen, stenen schoon maken en laten drogen. Een paar anderen hadden vervolgens in het verblijf de boel opgeruimd en daarna gingen de schone stenen weer terug het verblijf in. Dit heb ik gedaan van 's ochtens 9 uur tot 's middags 3 uur. Na de 3 uur pauze heb ik achter Peter's computer gezeten en heb daar foto's gekeken. O.a. van het ontleden van een chimp en van het ontleeden van een zeehond. Heel leerzaam. Vanavond heb ik de achterkant van de fotocollage gemaakt en heb ik aan de voorkant nog een paar foto's toegevoegd.

Morgen, heb ik afgesproken met Peter, hoef ik niet te vieze dingen te doen. Dit vanwege het feit dat ik zaterdag naar HUIS ga. En ik geen zin heb om aangehouden te worden door de douane omdat mijn koffer naar tijger en naar pinguin stinkt. Morgen ga ik ook samen met Peter de laatste opdrachten aftekenen en ga ik een paar fototjes maken met mezelf bij de dieren.

De luitjes van de kerk (ben ik woensdagavond langsgeweest) en mijn collega's vonden allemaal mijn appeltaart super lekker. Mooi zow:D ik heb nu een aantal e-mail adressen van verschillende mensen, dus ik ga zeker wel contact houden.

Ik denk er ook serieus over na om deze zomer nog een weekje terug te gaan. Puur om te zien hoe Wales er in de zomer uit ziet.

Nog 45 uur (ongeveer) dan ben ik weer thuis. Aan de ene kant wil ik hier nog niet weg, omdat het hier echt steeds gezelliger wordt. Aan de andere kant kan ik niet wachten om op het vliegtuig te stappen. Ik wil weer boerenkool met worst eten, of suddervlees. Ik wil weer domme gesprekken kunnen voeren met Sven. Mijn knuffel-meter is nu gevaarlijk laag.. Die moet weer snel bijgevult worden...

Maar jah, spreek jullie snel weer in Nederland!!
-xxx- Sanne

  • 13 Maart 2009 - 09:06

    Berdien:

    Lieve Sanne,

    Heel leuk om je straks weer live te hebben, maar al je enthousiste blog verhalen ga ik op voorhand missen. Vooral omdat ik zo eigenlijk veel meer contact met je heb dan als je gewoon weer lekker thuis bent.

  • 13 Maart 2009 - 09:29

    Renske:

    ik ben het hier wel met Berdien eens! Ik wist dat je enthousiast kan vertellen, maar dat je mij enthousiast kan krijgen door gewoon een blog, ik vind het knap! Een fijne en veilige reis gewenst morgen en ik hoop je snel te zien,

    liefs, Renske

  • 17 Maart 2009 - 10:50

    Tante Jonny:

    Hoi Sanne,

    en....ben je al thuis?
    Tot gauw he!!
    liefs.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Llandudno

Sanne

Actief sinds 25 Jan. 2009
Verslag gelezen: 335
Totaal aantal bezoekers 32043

Voorgaande reizen:

31 Januari 2009 - 14 Maart 2009

Llandudno - Wales

05 Mei 2014 - 30 November -0001

Edinburgh - Schotland

Landen bezocht: