zaterdag 28-02-09 - Reisverslag uit Llandudno, Verenigd Koninkrijk van Sanne Dijken - WaarBenJij.nu zaterdag 28-02-09 - Reisverslag uit Llandudno, Verenigd Koninkrijk van Sanne Dijken - WaarBenJij.nu

zaterdag 28-02-09

Door: Sanne

Blijf op de hoogte en volg Sanne

28 Februari 2009 | Verenigd Koninkrijk, Llandudno

Dag dag dag dag dag daaaag (kwebbel van kabouter plop..)

Nou, dit weekeinde is wel geslaagd hoor:D:D:D:D Afgelopen vrijdag heb ik weer lekker gewerkt, echt mooie fotos gemaakt (worden bijgevoegd) en lekker dom gedaan met mijn collega's. Er was vooral 1 onderwerp die die dag terug kwam. Dat we met z'n allen die avond uit eten gingen. Wie trekt wat aan, wie blijft bij wie overnachten omdat het te ver reizen is.. Een paar kerels hadden al hele verhalen over wat ze gingen doen als de meiden van huis af waren. Nou jah, je begrijpt het wel, grote verhalen en er is helemaal niks gebeurt.
Ik heb die dag voor vogelverschrikker gespeelt. Het is namelijk zo: de flamingos krijgen het voer in het water, zodat ze de korrels eruit kunnen filteren. Daar doen ze nog al lang over. In het dierentuin leeft ook een kolonie (wilde) zeemeeuwen. Als die de kans krijgen eten ze al het voer op. Daarom moet een 'zookeeper' in het verblijf blijven zitten voor ongeveer 15 minuten om de flamingo's de kans te geven om het voer op te eten. Ik zat daar dus 15 minuten.. *zucht* op mijn emmertje foto's te maken van de flamingo's. Zodra ik 2 seconden het verblijf uit was, zaten de zeemeeuwen al op het water om het voer op te eten.

Verder heb ik vrijdag de otters, rode panda's condors, tijgers en zeehonden gevoerd. Bij de bruine beren hebben we weer voedsel in het verblijf verstopt. De kamelen kregen weer een 'tandenstoker' (zie foto).

Na het werk snel naar huis gegaan en mij omgekleed, want het was tijd om UIT te gaan:D:D:D Dat was echt super gezellig. We zaten in de Pen-y-brin. Een gezellig restaurant waar als versiering een heleboel van de wanden zijn bedekt met boekenkasten. Verder is het eten daar redelijk te betalen en is het bier ook niet duur. Het feestje begon officieel om 8 uur. Later bleek dat een groepje er al om half 7 zat.. maar ja, jammer dan. We hebben veel lol gehad, super gezellig gekletst over van allerlei onderwerpen. Deze onderwerpen varieerden tussen het overplaatsen van dieren van en naar de dierentuin en onderwerpen die ik niet in ga typen op het internet. Zo had Tom de mobiel van Zoe gejat en had een belachelijke foto van zichzelf gemaakt en deze op de achtergrond van haar mobieltje gezet. Super grappig. Ik heb die avond geprobeerd wat foto's te maken, maar omdat het nogal donker was en iedereen niet bepaald stil zat, zijn ze allemaal nogal vaag geworden. Het was trouwens heel raar om al mijn collega's in de gewone kleding te zien. Ik had ze natuurlijk alleen nog maar gezien in veiligheidsschoenen, oude jeans en een groene trui. om ze dan ineens in nette kleding te zien, de meiden met het haar netjes, make-ub op en echt leuke kleding en de mannen.. nou die waren ook best veranderd. Vooral Dan, die ik zag als een stil mannetje.. Die had zich geschoren en had leuke, flotte kleding aan.
Om 23.30 vrijdagavond was ik weer thuis, niet omdat het niet gezellig was, maar omdat de bar gesloten werd om 11 uur.. rare mensen die engelsen:S

Zaterdag 28-02-09.
Me nest uit om half 10. daarna lekker wezen rommelen in het huis. Andy was naar zijn dochter toe in Manchester, dus daar had ik geen last van. Heb in het dorp de verfbom van mijn shirt af laten halen en heb een grote fotoframe gehaald om de fotocollage op te maken. Deze ga ik als bedank-cadeautje geven aan de zoo. Mijn administratie is weer bijgewerkt en ik heb weer een paar kaarten geschreven naar mensjes daar in Nederland. Morgen ga ik (eindelijk:P) naar het zwembad en ga ik als test mijn hutkoffer inpakken. Kijken hoeveel ruimte ik nog over heb om nog meer nutteloze dingen te kopen zoals een fles drank en cadeautjes.. Morgen is het trouwens Sint Patrick Day. iedereen die boondock saints heeft gezien weet ongeveer wat dat inhoud. Ik ben benieuwd of er iets wordt georganiseerd. Zolang het zwembad maar open is voor publiek.. anders ga ik echt wel een beetje boos worden.. Maar jah, dan ga ik nu lekker weer een spelletje spelen, fototjes toevoegen en daarna mijn bed in. morgen weer naar de kerk..

Groetjes!! Sanne

  • 28 Februari 2009 - 23:40

    Nicolette:

    Lieve Sanne,even een paar woorden om je een hele goede zondag te wensen, ik heb een tijd niets laten horen maar volg je verhalen op de voet. Morgen rustig je foto's bekijken, 't is half twee dus hup in 't mandje! xx nic

  • 01 Maart 2009 - 19:21

    Caroline:

    IEHHHH ZEEHONDJE(L)

  • 01 Maart 2009 - 19:22

    Caroline:

    dat was mn reactie op je zeehonden foto:P
    maar het klinkt alsof je een heerlijk weekend hebt gehad haha
    sanne komt tot rust

  • 02 Maart 2009 - 17:28

    Ellen:

    En waar is nou het fillempie van bovenop de berg?????????????
    Wel weer prachtige foto's deerne.
    Nog 12 dagen. Ik ben aan 't aftellen!!!
    Xxx, mam

  • 04 Maart 2009 - 14:59

    Tante Jonny:

    Lieve Sanne,
    Dank voor je post.Zondag heb ik tijdens een fietstochtje,een zwarte specht gezien.Vlakbij huis.Had hem nog nooit eerder gespot.Wel de bonte die dagelijks in mijn tuin op visite komt.Het wordt voorjaar,de kippen geven eitjes,het is licht als je opstaat en je voelt het leven bruisen.Nog even Sanne en je stage zit erop.Goede tijd nog en tot gauw!!!
    liefs,Jonny

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Llandudno

Sanne

Actief sinds 25 Jan. 2009
Verslag gelezen: 122
Totaal aantal bezoekers 32012

Voorgaande reizen:

31 Januari 2009 - 14 Maart 2009

Llandudno - Wales

05 Mei 2014 - 30 November -0001

Edinburgh - Schotland

Landen bezocht: