maandag 9-2-09 - Reisverslag uit Llandudno, Verenigd Koninkrijk van Sanne Dijken - WaarBenJij.nu maandag 9-2-09 - Reisverslag uit Llandudno, Verenigd Koninkrijk van Sanne Dijken - WaarBenJij.nu

maandag 9-2-09

Door: Sanne

Blijf op de hoogte en volg Sanne

09 Februari 2009 | Verenigd Koninkrijk, Llandudno

Gefeliciteerd met je verjaardag mama!!!

Jammer dat ik er niet bij kan zijn.. maar ik heb haar al haar cadeautje gegeven voor ik naar Engeland ging..

Vanochtend bij de boerderij gewerkt, beetje hokken uitgemest.

Na de pauze kwam een levering sawdust oftewel zaagsel/ houtsnippers. Deze moesten een smalle trap opgetild worden..

Na de levering kreeg ik een heerlijk klusje te doen.. kuikentjes knippen..
Oftewel. dooie 1dagskuikens in stukjes knippen om aan de kleinere roofvogels te voeren.. lekker klusje, vooral het koppie door knippen tussen de ogen door:P
OKEEY.. ANDER ONDERWERP.:D

Vandaag kwam de dierenarts langs.
ik mocht helpen met het chippen van een baby ottertje van 10 weken oud.
verder heb ik mogen kijken hoe een chacalaca door een kijkoperatie werd gesekst.. als je wilt weten wat het is: een bruin vogeltje ter grote van een kip, maar deze kunnen wel vliegen.Verder een doek over de ogen van een emoe gehouden zodat hij rustig werdt en de dierenarts hem kon onderzoeken, hij bleek reuma te hebben.

's middags heb ik een voliere van 2 kakatoes leeg gehaald, deze 2 diertjes zijn overgeplaatst naar een andere dierentuin. Toen moesten we ook de bodem uit het verblijf halen.
Toen we daarmee klaar waren vond de baas het ook wel handig als we de grond rondom het verblijf mochten opruimen, oftewel, ik heb vanmiddag een stuk bos aangeharkt:P.

Daar zijn we met z'n 3en ongeveer 2,5 uur mee bezig geweest.

Vanmiddag na mijn werk naar het theater gegaan wat naast het centrum van Llandudno ligt en een kaartje gekocht voor een show op zaterdag.
Want wat kun je beter op valentijnsdag doen dan de hele dag shoppen en dan naar een theatervoorstelling gaan:P Het is een voorstelling van Rambert Dance company. Weet niet precies wat het is, maar het was maar 12 pond, dus ik laat mij verrassen.

Oh trouwens, vanavond at ik aardappelen, spruiten en een lekker stukje zalmfilet.
En nu ga ik een filmpje kijken..
Toedelzz den tot morgen!!

sanne

  • 09 Februari 2009 - 21:14

    Nicolette:

    Lieve Sanne, gefeliciteerd met je Mam! Je hebt weinig tijd gehad om er vandaag bij stil te staan zo te lezen: is dat even buffelen!!! Ik ga die groep Rambert eens even googelen.
    Is er trouwens een bieb in de stad? Kan ook nog wel eens een plek zijn van activiteiten en ontmoeting.
    Slaap lekker, Nic

  • 10 Februari 2009 - 06:51

    Renske:

    Als jij na al deze activiteiten geen super conditie hebt, dan weet ik het niet meer :p dierentuin werken klinkt ineens heel erg leuk!

  • 10 Februari 2009 - 10:15

    Ellen:

    Heel fijn zoals jij gisteravond tot in de details het uit elkaar knippen van een kuikentje beschreef. Blij dat ik al gegeten had.
    Ik kreeg er bijna beeld en geluid bij, YAK!!!!
    Hij was weer fijn, jummie.

  • 12 Februari 2009 - 14:27

    Berdien:

    Hoi Sanne,
    Natuurlijk hebben wij aan Ellen gedacht, wat denk je wel (of niet? ;-)).
    Ik liep niet tegen een verse versie van Google Earth aan en kon het niet laten om even te kijken.
    Wat zit jij daar in heen super mooie omgeving zeg. Ik word er gewoon jaloers van.
    Lekker dan met die sneeuw, hebben jullie sneeuwkettingen nodig?

    Ook ik was blij dat ik al gegeten had bij het lezen van dat knip verhaal. Brrr.
    kan je niet tegen de zomer nog even teruggaan voor een vervolg stage? dan pas ik mijn vakantie aan????

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Llandudno

Sanne

Actief sinds 25 Jan. 2009
Verslag gelezen: 116
Totaal aantal bezoekers 32045

Voorgaande reizen:

31 Januari 2009 - 14 Maart 2009

Llandudno - Wales

05 Mei 2014 - 30 November -0001

Edinburgh - Schotland

Landen bezocht: