Voorbereidingen - Reisverslag uit Nunspeet, Nederland van Sanne Dijken - WaarBenJij.nu Voorbereidingen - Reisverslag uit Nunspeet, Nederland van Sanne Dijken - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen

Door: Sanne

Blijf op de hoogte en volg Sanne

25 Januari 2009 | Nederland, Nunspeet

Spannend!!

Nu komt het toch wel heel dicht bij.
Aanstaande zaterdag ochtend heel vroeg stap ik op het vliegtuig naar Wales. Niet ver weg, dat klopt, maar ik ga er in mijn eentje 6 weken wonen.

Wat ik daar ga doen? Ik ga stage lopen in de 'Welsh mountain zoo".
Gisteren is de vliegticket geboekt. nu kan ik niet meer terug. Vandaag een e-mail gehad van Peter Litherland met een paar foto's van dieren waarmee ik ga werken..
Super gaaf!

De grootste 'wilde' dieren waarmee ik tot nu toe heb gewerkt zijn krulstaartberen en ringstaartmakies.

Da's nogal wat anders dan een tijger of een krokodil :D

ik houd je op de hoogte.
Groetjes!
Sanne

  • 25 Januari 2009 - 22:08

    Misjel:

    Hey Sanne, heel veel plezier daar in Wales!! Ik hoop dat je iedereen goed op de hoogte kan houden en misschien typ ik af en toe nog wel wat onder je berichten.

  • 26 Januari 2009 - 17:24

    Sophie:

    Eey!

    Haha ik ga je in de gaten houden hoor! Dus hou het wel een beetje up to date he :P
    Maar echt super gaaf. Ik ga zo ook effe een account aanmaken voor mijn avontuur.

    Toedels!
    Sophie

  • 26 Januari 2009 - 18:02

    Berdien:

    Hoi Sanne,

    Ik heb me aangemeld voor je nieuwsbrief.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sanne

Actief sinds 25 Jan. 2009
Verslag gelezen: 147
Totaal aantal bezoekers 32012

Voorgaande reizen:

31 Januari 2009 - 14 Maart 2009

Llandudno - Wales

05 Mei 2014 - 30 November -0001

Edinburgh - Schotland

Landen bezocht: