De laatste dag - Reisverslag uit Berlijn, Duitsland van Sanne Dijken - WaarBenJij.nu De laatste dag - Reisverslag uit Berlijn, Duitsland van Sanne Dijken - WaarBenJij.nu

De laatste dag

Door: Sanne

Blijf op de hoogte en volg Sanne

30 Januari 2009 | Duitsland, Berlijn

(Even tussen 2 toetsen door een berichtje schrijven)

Zo, nu gaat het toch bijna gebeuren!
morgen rond deze tijd ben ik al in Wales. De tijd gaat echt snel!

Vanmiddag ga ik nog de laatste dingen halen, zoals wat lekkers voor mijn huisbaas, Andy. Stroopwafels, veluwse truffels en engelse drop, want blijkbaar kennen ze dat daar helemaal niet, arme engelsen:P

Straks 6 weken zonder drop, kaas of stroopwafels, verder heb ik gehoord dat er haast geen verse groenten zijn, en zijn ze te koop, dan zijn ze super duur.

Paprika chips hebben ze blijkbaar ook nog nooit van gehoord.

Ik zie het allemaal wel. Vanavond 'vroeg' naar bed, morgen om 6 uur mijn bed uit, 7 uur in de auto, 8 uur kom ik aan op schiphol.

om 8.30 is het laatste moment dat ik kan inchecken en om 9.25 vertrekt het vliegtuig om om 9.45 aan te komen op liverpool.. hmm volgens mij is er een tijdsverschil misschien?

Ik hoop om de dag iets op deze site te kunnen schrijven. Er is internet in het huis waar ik terecht kom, dus ik hoop dat dat goed komt.

groetjes!!
SANNE

  • 30 Januari 2009 - 15:19

    Berdien:

    Chips kennen de britten als Crisps en eten dit (net als frietjes) het liefst met zout en azijn (vinigar) rare jongens die britten.
    Ook hier vordert de tijd dus wie weet ....

  • 31 Januari 2009 - 20:10

    Sophie:

    Eey!
    En zit je lekker? Veel plezier daar nog he, en gedraag je een beetje :P

    Ik kan nog 1 nachtje in m'n eigen bedje, en dan vertrek ik ook.

    Groetjes
    sophie

  • 31 Januari 2009 - 20:45

    Esther:

    Ja jij daar,
    Al beesten laten ontsnappen of je op laten eten?? Ook al ben je nog niet begonnen met je stage, je weet het maar nooit met jou :p
    Nee, maar even serieus. Ik wens je een hele leuke, mooie, leerzame en ehm onvergetelijk stage toe. Geniet ervan, en laat de Andescondors heel, en NIET mee naar huis nemen ;)
    Succes!

    Groetjes,
    Esther

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sanne

Actief sinds 25 Jan. 2009
Verslag gelezen: 91
Totaal aantal bezoekers 32068

Voorgaande reizen:

31 Januari 2009 - 14 Maart 2009

Llandudno - Wales

05 Mei 2014 - 30 November -0001

Edinburgh - Schotland

Landen bezocht: