tadaa ik heb het gered!! deel 2 - Reisverslag uit Llandudno, Verenigd Koninkrijk van Sanne Dijken - WaarBenJij.nu tadaa ik heb het gered!! deel 2 - Reisverslag uit Llandudno, Verenigd Koninkrijk van Sanne Dijken - WaarBenJij.nu

tadaa ik heb het gered!! deel 2

Door: Sanne

Blijf op de hoogte en volg Sanne

01 Februari 2009 | Verenigd Koninkrijk, Llandudno

Ik moet nog wat vertellen over het verkeer in Engeland. Oke, die ideoten rijden aan de verkeerde kant van de weg, dat snap ik nog.
Maar in mijn ogen heeft niemand een idee wat ze aan het doen zijn.

Zoals Andy, echt hylarisch. WHOES, oi, aah, sorry miss... en dat zei hij in de 1e paar minuten van het rijden. Het lijkt me ook heel moeilijk, aan de verkeerde kant van de weg aan de verkeerde kant in de auto zitten en dan ook nog moeten sturen:P

Laat ik het zo zeggen, Andy heeft een beetje moeite met auto rijden... HAHAHAHAHAHA lol.

Thuis aangekomen gaf hij mij een rondleiding door zijn huis. Overal in het huis zijn schakelaars aangebracht voordat je een electronisch apparaat kunt gebruiken. Dus voor je de magnetron kunt gebruiken, eerst een schakelaar aan, en dan pas de magnetron aan.

Verder vertelde hij mij vol trots hoe de oven en het gasfornuis werken, alsof hij het net 5 minuten geleden zelf had uitgevonden.

Ook vertelde hij dat hij net de oven had schoon gemaakt, hij wilde het al een paar maanden doen, maar hij had er geen tijd voor gehad..

Ook bij de doushe moet je eerst aan een schakelaar trekken voor er warm water uit de kraan wil komen (doushe op elektriciteit.. nieuwe uitvinding???)

Na de rondleiding waarbij hij niet helemaal wist wat hij moest vertellen en dus alles maar vertelde, gaf ik hem de veluwse zwijnenkeutels en de stroopwafels. hij pakte ze aan, keek er raar naar en zette ze op het aanrecht. ik denk dat hij er wel blij mee is.

Vervolgens zijn we naar het dorp gereden en gingen we inkopen doen, ik werdt zo geiriteerd van hem, dat ik heb gevraagd of het goed was dat ik zelf naar huis liep, dan kon ik alles uitzoeken.

Echt, bij hem voel IK mij rustig, kun je het je voorstellen??? hahaha.

Dus ik inkopen gedaan, want ik moet elke dag zelf koken.. spannend!! voor gisteravond heb ik gewoon een magnetron maaltijd gehaald, even niet moeilijk doen, en vanavond kookt andy, ben benieuwd:P

Dus ik loop terug naar huis, dacht ik.. en ben totaal de weg kwijt geraakt. na 3 uur heeft een vrouw mij thuis gebracht. OEPS:P

Gelukkig kende ze Andy, want ik wist echt niet meer zijn achternaam of de straat waar hij aan woonde. Nou jah, jammer dan, ik ben daar aangekomen, daar gaat het toch om?? (A)

Daarna mijn koffer uitgepakt en de spullen opgeslagen in mijn slaapkamer. Die echt super gezellig is. 1 kant van de muur wordt in beslag genomen door een grote kast waar in het midden een uitsparing voor mijn bed staat, Deze staat ongeveer in het midden van de kamer.
Onder het raam staat een kleine kledingkast waar ik, met enige moeite, al mijn kleding in heb gepropt. Ook staat er een klein make-ub tafeltje met een krukje, hier heb ik al mijn make ub en mijn laptop staan.

Na enig zoeken vond ik 2 stopkontacten, met de beroemde schakelaar, onder mijn bed. Gelukkig heb ik een omvormer mee genomen, want ook de stopcontacten in Engeland zijn anders. Dat was het einde van zaterdag 34-01-01

  • 07 Februari 2009 - 08:22

    Jeannette:

    Hoop dat die 3 uur genoeg was om rustig te worden...
    Betwijfel of ze daar een afdeling "gevonden voorwerpen" hebben :-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Llandudno

Sanne

Actief sinds 25 Jan. 2009
Verslag gelezen: 93
Totaal aantal bezoekers 32005

Voorgaande reizen:

31 Januari 2009 - 14 Maart 2009

Llandudno - Wales

05 Mei 2014 - 30 November -0001

Edinburgh - Schotland

Landen bezocht: