maandag, 1e stagedag!! - Reisverslag uit Llandudno, Verenigd Koninkrijk van Sanne Dijken - WaarBenJij.nu maandag, 1e stagedag!! - Reisverslag uit Llandudno, Verenigd Koninkrijk van Sanne Dijken - WaarBenJij.nu

maandag, 1e stagedag!!

Door: Sanne

Blijf op de hoogte en volg Sanne

02 Februari 2009 | Verenigd Koninkrijk, Llandudno

hallo vriendjes en vriendinnetjes!!

Ja ja, vandaag was het mijn 1e stagedag in de 'Welsh Mountain zoo':D

Vanochtend om 06.00 mijn bedje uit gerold, was niet eens moe, misschien komt dat omdat ik gisteravond rond 7 uur mijn bed in ging.

Ik probeerde 'normaal' Engels te ontbeiten met cerials en melk. Maar dat was RANZIG!!

Dus ik heb maar heel zielig wat brood geroosterd en gebakken bacon erop gedaan. die bacon komt trouwens uit Holland en is niet gerookt:P

Maar jah, om 6.59 op de bus gestapt naar de dierentuin. Ik kwam om 7.25 aan op station waar ik een bus nam naar de dierentuin toe.
Daar kreeg ik van Peter, een hele aardige vent trouwens, een verhaal van 2 uur te horen over de veiligheid en de regels van het park,

Ook was er een melding van een gevonden zeehondenpup. toen we hem wilden ophalen, wat mij best leuk leek, kregen we een telefoontje dat het niet meer hoefte, eigenlijk best jammer.

Daarna met Dan, 1 van mijn collega's, het eten klaar gemaakt voor de zeeleeuwen. Oftewel, in de vrieskouw (met heel veel sneeuw) met mijn handjes in een ijsklomp wroeten om vissen uit het ijs te krijgen.
Daarna de zeeleeuwenbinnenverblijven schoon gemaakt. van 12 tot 1 pauze.

Na de pauze ben ik door gegaan met ( ik dacht ) Clarice, Haar heb ik mee 'the farm' oftewel de boerderij en 'the reptilehouse' oftewel het reptielenhuis. Dat was ook best leuk.

Ook kreeg ik te horen dat ik op ALLE onderdelen van de dierentuin ga stage lopen! DUS OOK DE KATACHTIGEN EN DE BIRDS OF PRAY..

Het wordt wel een beetje moeilijk met werkstukken maken, want daar moet ik van mijn afdeling antwoorden geven. maar WHO CARES!! ik mag alles doen!!!

Ze zeggen dat als ik goed mijn best doe en bewijs verantwoordelijk te zijn ( oh oh ) dat ik over 3 weken de sleutels van het hele park krijg :O

dan mag ik gewoon dieren zelfstandig gaan verzorgen! natuurlijk niet de grote dieren zoals de tijgers, beren of chimps.. maar wel de slangen, emoes, kamelen en dat soort dingen.

Foto's heb ik nog niet gemaakt, was ik nog ietsjes te druk voor.. Maar de rest hoor je morgen wel denk ik..

Vanavond trouwens geprobeerd pannekoeken te maken, maar de melk hier is zo ranzig dat die het beslag totaal overheerste..

Morgen ga ik ( proberen ) aardappels, lamskotelet en spinazi te maken..

tot morgen!! (k)(k)(k)

  • 03 Februari 2009 - 19:55

    Nicolette:

    Wat fijn dat je zo goed "geland" bent. Klinkt allemaal goed! Kwam bij AH je vriendin (Chantal?) tegen, ze sprak me aan en miste je zaterdag al. Ga zo even de andere reacties lezen ze staat er vast tussen! Heb je lekker gegeten? je menu zag er in ieder geval goed uit....! Heb een goede tijd! Liefs Nic.

  • 04 Februari 2009 - 11:28

    Caroline:

    iehhhh
    het klinkt zo leuk(L)
    hopen dan dat je ook met de tijgers enzo mag gaan werken op den duur.
    ugh. pannekoeken. vieze melk. arme jij.

  • 04 Februari 2009 - 15:05

    Van Dinie En Frits:

    hallo sanne
    aller eerst wil ik je bedanken voor je hele mooie kaart
    om zo te horen vind het geweldig
    en wij zijn er erg blij voor je
    geniet nog er maar lekker van
    en nog bedankt voor de foto's
    om zo te zien moet het ook erg mooi daar zijn hebben jullie ook veel last van sneeuw gehad wat we op de TV zagen

    veel liefs van je tante dinie en oom frits en nog hele boel kusjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Llandudno

Sanne

Actief sinds 25 Jan. 2009
Verslag gelezen: 82
Totaal aantal bezoekers 31998

Voorgaande reizen:

31 Januari 2009 - 14 Maart 2009

Llandudno - Wales

05 Mei 2014 - 30 November -0001

Edinburgh - Schotland

Landen bezocht: