haring - Reisverslag uit Llandudno, Verenigd Koninkrijk van Sanne Dijken - WaarBenJij.nu haring - Reisverslag uit Llandudno, Verenigd Koninkrijk van Sanne Dijken - WaarBenJij.nu

haring

Door: Sanne

Blijf op de hoogte en volg Sanne

03 Februari 2009 | Verenigd Koninkrijk, Llandudno

een goedenavond mensen.
Nou het koken is gelukt hoor..
Jummie!! Aardappelen, lamskotelet en spinazie. ik was zo trots dat ik er zelfs een foto van gemaakt heb:P lol.

Maar even over mijn stage vandaag. Omdat mijn mobiel leeg is en niet wil opladen, had ik een wekker van andy gekregen. nou ik ben nog nooit zo snel mijn bed uit gekomen. ik kreeg bijna een hardanval man!

Nou jah:P toen ik op het station w88 om opgehaald te worden door de mini bus. Komt er een VW golf aanrijden met 1 van mijn collega's achter het stuur..

Wat bleek nou, ze durften ons niet op te halen met de mini bus omdat ze bang waren dat hij de berg niet meer op kwam. Dus gingen we gezellig met 6 (!!) mensen in een VW Golf de berg op.. cozy jes..

Veel hadden ze vandaag niet voor mij te doen. 's ochtens heb ik mee gelopen met het naar buiten doen van de beren en het voeren van de geiten en de paarden.

In de SNEEUW zagen we sporen van dassen, vossen en konijnen, heel leuk. vanaf een uur of 12 ben ik bezig geweest met haring.

Het ontdooien van de vis, het daarna uitwegen voor de zeeleeuwen en voor de pinguins.

Vervolgens moest ik 'even' de viskeuken schoon maken. uiteindelijk ben ik daar 1,5 uur mee bezig geweest, vooral omdat ik onder het aanrecht keek en daar een paar verschimmelde vissen zag liggen. jummie....


's middags ook nog met een grote schrobber op een steel het 'zwembad' van de zeeleeuwen schoon geschrobt en de personeelskamer opgeruimd.

In de personeelskamer vond ik tussen de stoelkussens en op de grond behalve HEEL veel stof, volle majonaise zakjes, zakdoekjes en pennen ook 3,78 pond. dat is altijd handig natuurlijk.

daar heb ik tussen de middag wat lekkers van besteld bij de KFC. OEWWHH, slecht.. jah. maar wel lekker.

Nu is het 21.00 uur, heb ik gegeten en gedoushed en mijn kamer is weer een beetje op orde.

1 Klein nadeeltje, als ik mijn kamer binnen loop, slaat de geur van ontdooiende haring mij tegemoed. Lekker, daar moet ik straks in gaan slapen.. fijn..

nou jah, ik typ morgen weer!

GROETJES,
sanne

  • 03 Februari 2009 - 22:01

    Nicolette:

    lieve sanne,reacties van anderen kan ik dus helemaal niet bekiken! Lekker prive voor jou. koudehandjesdag voor je? Of krijg je gevoerde rubbertjes? Slaap lekker in de haring,zolang die maar niet ranzig wordt. xxx nic

  • 04 Februari 2009 - 10:44

    Renske:

    Hoi, ik heb je kaart ontvangen hoor, echt super leuk! ga je dat kasteel nou ook nog bezoeken? ;)

    je berichten heb ik gelezen, het klinkt allemaal behoorlijk spannend. Hoe krijg je het voor elkaar om 3 uur rond te dolen? na 1 uur zou ik het al niet meer hebben :P

    ik hoor het allemaal wel!

    Rens

  • 04 Februari 2009 - 15:08

    Aukje:

    Heej meis, bedankt voor je kaartje! Ik vond hem vanmiddag in de brievenbus. Mooi kasteel heb je in de buurt. Ik lees dat Renz ook al had gevraagd of je dat ging bezoeken...
    Maak je niet druk om de wol of wisky. Je bood inderdaad aan om het voor ons mee te nemem. Als het er niet van komt vinden we je nog steeds leuk! Geniet maar lekker van je tijd in Wales. Ik zal regelmatig eens kijken wat je allemaal beleefd.
    Tot snel!
    Liefs Aukje
    Oh enneh, onze straat is Tromplaan (zeeheld) en geen trompetlaan... Het kaartje is echter wel goed aangekomen.

  • 04 Februari 2009 - 16:53

    Berdien:

    Hoi Sanne,

    Ook wij hebben je kaart ontvangen. Je uitzicht op het strand doen mij ontzettend denken aan Dover, alleen is daar dus de rots wit van het krijt.
    Blijf er nog een maand of wat en wij gaan niet naar frankrijk, maar naar Wales, UK
    xx B

  • 05 Februari 2009 - 06:18

    Ellen:

    He lieve pop,
    Je kaart is gisteren aangekomen hoor. Ik probeer niet eens om die Welshe taal uit te spreken! Het ziet er wel prachtig uit daar. Een ideetje om de zomervakantie daar een keer door te brengen? Genoeg te doen lijkt me.
    Lekker harinkie happen aan het strand, hihi.....
    Xxx, mam

  • 05 Februari 2009 - 15:32

    Nanne :

    Hoi Sanne, Lees al je verhalen met veel plezier en het is duidelijk dat je er plezier in hebt. Hoe kan een dochter van een padvinder nu verdwalen. Terwijl ik dit tik is je vader zich in het zweet aan het trainen en het gaat weer wat beter met zijn rug nu jij weg bent!!! Mooi mountainbikeje heb je en mountains genoeg daar aan de kust. Mocht je verdwalen de zon gaat in het westen onder en de de wind komt meestal uit het westen. Hoi je haaks.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Llandudno

Sanne

Actief sinds 25 Jan. 2009
Verslag gelezen: 124
Totaal aantal bezoekers 32052

Voorgaande reizen:

31 Januari 2009 - 14 Maart 2009

Llandudno - Wales

05 Mei 2014 - 30 November -0001

Edinburgh - Schotland

Landen bezocht: