Vraagjes en antwoordjes. - Reisverslag uit Llandudno, Verenigd Koninkrijk van Sanne Dijken - WaarBenJij.nu Vraagjes en antwoordjes. - Reisverslag uit Llandudno, Verenigd Koninkrijk van Sanne Dijken - WaarBenJij.nu

Vraagjes en antwoordjes.

Door: Sanne

Blijf op de hoogte en volg Sanne

05 Februari 2009 | Verenigd Koninkrijk, Llandudno

hoi hoi.
Super bedankt iedereen voor het geven van reacties op mijn blogs! Het voelt goed dat iedereen wil weten wat ik hier doe en dat jullie een beetje op mij 'letten'

Ik hoop dat iedereen zijn/haar kaartjes heeft ontvangen. en zo niet, ze komen vast nog wel:P

Maar even over jullie vraagjes..
Het weer.
Het sneeuwt hier inderdaad, blijkbaar heeft het in 30 jaar niet zoveel gesneeuwd. Volgens mij stellen ze zich hier gewoon aan:P
Heel Londen ligt plat vanwege wat witte poeder.. Dinsdag en volgens mij ook woensdag reden er geen bussen of treinen in of rondom Londen.

Gelukkig ben ik daar niet, ik heb nergens last van. Ik woon onderaan de goede kant van de berg, haast geen last van sneeuw of kou, gewoon wat vrisjes.

De dierentuin is bovenop en rondom de top van de berg. Als ik daar praat kan ik de wolkjes uit mijn mond zien komen. Het uitzicht is daar geweldig. Aan de ene kant zie ik sneeuwbedekte bergen en aan de andere kant is alles gewoon groen.

Als het heeft gevroren is het water bij de tijgers bevroren, maar bij de geiten, aan de andere kant van de berg, is er niks aan de hand. vaag toch??

Kleding:
Ik draag gewoon mijn eigen warme kleding, ik heb geen kleding van de dierentuin. Dus ik draag mijn eigen kisten, lange zwarte warme jas en een grote sjaal. verder lekkere warme handschoenen en 2 paar sokken:P


Foto's:
Ik heb tot nu toe geen tijd gehad om foto's te maken. Ik hoop dat ze zo snel mogelijk komen.

Sjon:
Ik krijg vragen over mij nieuwe kamer genoot. Sjon is het knuffelaapje dat af en toe op de foto terug komt. Deze heb ik gekregen van een goede vriendin van mij, Caroline. nog bedankt daarvoor meid! Dit Aapje neem ik mee als ik avonturen ga beleven.

En nu ga ik slapen. want het is al 10 uur. en ik ben echt heel moe van het werken. Hoezo? Nou ik ben gewend om in de trein te stappen.. lekker verder te slapen en op school te slapen en op de weg terug ook:P

Nu moet ik om 6 uur mijn bed uit, 8 uur op mijn werk, de hele dag met sneeuw berg op berg af ( echt steil) en gewoon de hele dag buiten aan het werk te zijn..Beetje zwaar voor mij nu.. :P

Komt vanzelf goed, toch??

xxx
sanne

PS. heb je nog vragen.. of leuke dingen om te vertellen, kom maar op!!

  • 05 Februari 2009 - 21:34

    Caroline:

    iehh
    sjon(L)
    10 uur naar bed, wat goed van je sanne! ik doe je het niet na, want ik ben nog steeds wakker haha

  • 05 Februari 2009 - 22:23

    Nicolette:

    Lieve Sanne, Jij ligt allang in je mandje als ik dit schrijf, en Maurits ook ,appelig als hij is. Goed voor lijf en geest om veel te pitten.Voor jou de hele dag in de buitenlucht! Dat je zo vlak bij de zee zit....hou je ervan? Kop in de wind? Mooi dat je een fiets hebt, geeft een stuk vrijheid. Toen ik in Frankrijk in het kindertehuis werkte moest ik altijd om een fiets vragen, terwijl het voor mij bijna een levensbehoefte was. Konden die fransen zich echt niet voorstellen! Alleen op mijn kamertje at ik maar teveel chocoladekoeken: bijna tien kilo heimwee in een jaar aangekomen! Kan jij in 6 weken gelukkig niet redden, hoewel...zelf koken?
    Kijk weer uit naar je volgende nieuws. Vergeetik weer bijna:je kaart kwam woensdag al aan, dank!!!xxx Nic

  • 06 Februari 2009 - 18:56

    André Met Baard:

    Ha Sanne!

    Goed man, zo'n weblog. Zo hou je je Nederlandsch nog een beetje bij tussen al die rare Engelsen.

    Gaaf, die lange werkdagen bovenop een koude groen/witte berg. Kijk maar uit, straks wil je niets liever meer...

    Zijn daar ook wolven?

    Enfin, ik heb me op jouw weblog geabonneerd en ga dus al je nieuws automatisch in mijn mailbox krijgen.

    Groetjes uit het diepe duistere donkere mid-Nederlandse bos van de ongerepte uitgestrekte Utrechtse Heuvelrug.

    André

  • 07 Februari 2009 - 16:20

    Renske:

    In de kou op een berg, tussen de wilde dieren rondlopen. Wat een nare boel toch :p

    dit zijn van die dingen die je later vol trots aan je kinderen gaat vertellen ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Llandudno

Sanne

Actief sinds 25 Jan. 2009
Verslag gelezen: 113
Totaal aantal bezoekers 31994

Voorgaande reizen:

31 Januari 2009 - 14 Maart 2009

Llandudno - Wales

05 Mei 2014 - 30 November -0001

Edinburgh - Schotland

Landen bezocht: