de vrijdag - Reisverslag uit Llandudno, Verenigd Koninkrijk van Sanne Dijken - WaarBenJij.nu de vrijdag - Reisverslag uit Llandudno, Verenigd Koninkrijk van Sanne Dijken - WaarBenJij.nu

de vrijdag

Door: Sanne

Blijf op de hoogte en volg Sanne

06 Februari 2009 | Verenigd Koninkrijk, Llandudno

Hallo bestje blog maatjes!

Vandaag heb ik niet veel spectaculairs mee gemaakt.

Ik stond samen met Denise op de boerderij afdeling de gehele dag.
Onder deze afdeling vallen ook de 'kleine' reptilen.

's ochtends de konijnenverblijven verschoond en de geit uitgelaten..

Uitlaten? Jah, Scooby de geit is met de hand opgevoed, en daardoor 'iets' anders dan andere geiten.
Op het moment dat het hok open gaat komt hij als een gek eruit gestormt en rent eerst een paar rondjes om het gebouw heen (de hekken staan er niet voor hem, hij springt er gewoon overheen..) Er is een vrijwilligster die hij helemaal te gek vind, die volgt hij als een mak lam de gehele dag. Dus de geit uitlaten is meer achter hem aan rennen en zorgen dat hij geen plastic op eet:P

na de ochtendpauze hebben we bij de reptilen de waterbakken verschoond en nieuw water gegeven. verder mocht ik de baardagamen voeren. Het vrouwtje is een beetje blind, dus die moet je op schoot nemen en de meelwormen en sprinkhanen practisch zelf in haar mond stoppen.

Na 1 uur gingen we verder bij de reptielen, en omdat het nogal rustig was in het park mocht de vrouwtjes pithon 'even een ommetje maken'. We lieten haar uit haar verblijf om in het reptilen gebouw rond te kunnen glijden. best wel leuk om te zien hoe een slang van ongeveer 4,5 meter lang door een grote plantenbak te zien glijden.

Na de 3 uur pauze hebben we de kuikentjes die in een warmhoudbak zaten naar een wat groter verblijf verplaatst en heb ik de duiventil schoon gemaakt. Volgens mij was dat een tijdje niet gedaan, want er kwam 1,5 vuilniszak aan 'dung' uit. jummie. Ben best een tijdje bezig geweest om mijn schoenen schoon te krijgen.

En om 5 uur weer naar huis!!jeej! Onderweg naar huis een halve gebraden kip gekocht bij de ASDA, een hele grote supermarkt, en die op de weg naar huis opgegeten.

Heerlijk veel te lang gedoushed en nu is het WEEKEIND!!!!!

Vanavond mijn administratie op orde brengen en al mijn bonnetjes inplakken.. morgen uitgebreid uitslapen,de was doen.. naar het zwembad.. rondstruinen door het dorpje en even kijken wat er in het theater te doen is.

tot de volgende keer!
Sanne

  • 06 Februari 2009 - 21:43

    Dinie En Frits:

    hallo lieve sanne
    om zo te horen heb heel wat te doen
    maar maak ook eens wat meer foto's er van
    dan zien we ook wat
    maar wij volgen je iedere dag
    wat je ook maar aan het doen ben
    het lijk me leuk om in z'n dierentuin te werken
    nou doe maar goed je best en maak er maar wat van
    heel veel liefs van je tante dinie en oom frits

  • 07 Februari 2009 - 12:13

    Brenda:

    Hoi sannie!!

    ik heb nog niet al je berichtjes gelezen maar ik geloof dat je het wel naar je zin hebt :P hier in nederland is alles okey. mijn stage is heel leuk.

    x Bren

  • 07 Februari 2009 - 12:55

    Berdien:

    Hoi Sanne
    Als je wel van dieren houdt (en dus voor deze stage kiest), maar niet van haring, dan heb je toch een aardig probleem.
    Gelukkig gaat dit niet op voor jou.
    Leuk al die verhalen.
    Wat voor soort verblijven zijn het? van die betonnen hokken of vergelijkbaar met de dierentuinen in Nederland?

  • 07 Februari 2009 - 17:12

    Daantje:

    1e week zit erop! ook voor mij. Wat een lol daarzo ik denk dat het bij jou hetzelfde is!


  • 07 Februari 2009 - 18:13

    Femmie:

    He muts,

    Zo te lezen is alles leuk daar. Hier alles prima.
    Al 2x met Annet gewerkt, allebei de keren maar een halve dag.
    Het is wel stil zonder ons maffe gedoe.
    Kaartje is iig goe angekomen.
    Heel veel plezier daar, en ik hou je bezigheden in de gaten.

    greetz femmei

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Llandudno

Sanne

Actief sinds 25 Jan. 2009
Verslag gelezen: 106
Totaal aantal bezoekers 32016

Voorgaande reizen:

31 Januari 2009 - 14 Maart 2009

Llandudno - Wales

05 Mei 2014 - 30 November -0001

Edinburgh - Schotland

Landen bezocht: