zondag 15-02-09 - Reisverslag uit Llandudno, Verenigd Koninkrijk van Sanne Dijken - WaarBenJij.nu zondag 15-02-09 - Reisverslag uit Llandudno, Verenigd Koninkrijk van Sanne Dijken - WaarBenJij.nu

zondag 15-02-09

Door: Sanne

Blijf op de hoogte en volg Sanne

15 Februari 2009 | Verenigd Koninkrijk, Llandudno

Halokidokie mensen!!
Er zijn weer een paar dagen voorbij, dus ik zal maar weer een blog(je) schrijven.
Vrijdag: 's ochtens, zoals altijd, geholpen met het opstarten van de farm, deze keer kreeg ik echter zelf ALLE sleutels en kreeg ik de volle verantwoordelijkheid. 5 minuten voor de pauze was ik helemaal klaar en had ik zelfs wat extra klusjes gedaan. Het 2e en het 3e blok heb ik in de groente en fruit keuken gestaan. Voer klaar maken voor bijna alle dieren. Van super kleine stukjes voor de vogels tot grote brokken voor de chimps. het 4e blok heb ik mee geholpen bij de 'show' afdeling. Vis gewogen voor de zeeleeuwen en de pinquins, vlees gesneden voor de birds of pray en ik heb ook de pinguins mogen voeren! dat was echt heel leuk.

We hebben nog meer plannen gemaakt voor vrijdag de 27e, lekker uit eten, en daarna stappen om de 5 verjaardagen te vieren. Miisschien wordt het een 'theme-party' maar dat is nog niet helemaal zeker.

's avonds ben ik naar een pub gegaan, lekker wat biertjes achterover geklokt. een pint is nog best groot hoor! Een beetje iritant was dat ik continu mijn moeder in mijn achterhoofd hoorde 'drink je wel genoeg water schat"??' ja mama:P Mannen zijn hier ook wel genoeg, als ik had gewild, had ik een hele schare voor mezelf gehad. Maar jah, ik heb Maus al, dus ze hadden pech:P

Zaterdag ochtend (dank je mam) fris opgestaan, veel te lang gedoushed en gaan shoppen. Heb 2 super leuke shirts gekocht. 1 grijze met 'make cookies, not war en koekiemonster erop. en 1 paarse met Blond girls have more FUN met tinkerbel erop. Lekker pannekoeken gegeten en daarna naar DE SHOW gegaan.

De show duurde 2 uur en 15 min. incl. 2 20 minuten durende pauzes. echt super gaaf. Het was een dansvoorstelling waar duidelijk klassieke ballet in verwerkt was. Ik ben ruim 1,5 uur stil geweest en had geen eens tijd om de chocola die ik daar had gekocht op te eten, nou dat zegt wel veel denk ik.. Helaas was het verboden om foto's te maken, dus ik kan jullie er niks van laten zien.

Vanochtend weer naar de kerk geweest, waar de preek ging over het huwelijk, dat er op verschillende plekken in de Bijbel staat dat de vrouw ondergeschikt is aan de man. MAAAAARRR en vergeet dat niet:P in de Bijbel staan 4 regels in het huwelijk voor de vrouw, maar 8 regels in het huwelijk voor de man, waaronder: Houd van je vrouw zoals je van je zelf houd zoals Jezus van ons hield en houd. Zorg voor je vrouw en neem de verantwoordelijkheid voor je vrouw. Heerlijk:P
Verder zei de Prediker: De vrouw is niet geschapen uit een deel van het hoofd van de man om boven hem te staan, niet uit zijn voeten om onder hem te staan, maar uit zijn rib. Ze is gelijk aan hem, kan zich in zijn armen beschermd voelen en is dicht bij zijn hart. Kijk, daar houd ik nou van. Ik krijg de volledige preek volgende week uitgetypt, incl de delen van de Bijbel waar de stukken uit komen. Nu ga ik dingen voor school doen.. Toedelzzz!! -xxx- Sanne

  • 15 Februari 2009 - 13:38

    Berdien:

    Hoi Sanne,
    Rijk bezit die sleutels.
    het moet een super gevoel zijn voor je moeder dat zij jouw onderbewustzijn is. Maar om nu nooit meer het water te vergeten......

  • 15 Februari 2009 - 15:53

    Dinie En Frits:

    hallo sanne

    ze hebben in jouw gewoon een goed vertrouwen anders kreeg je de sleutels niet
    en als je zo hard werk moet je wel een beetje aan je zelf denken hoor
    en verwen je af en toe je zelf maar goed
    dat hoort er gewoon bij
    gisteren was het hier prachtig weer
    zijn we naar ideeentuin geweest
    het was onzettent gezelig
    wat platjes en bollen meegenomen en zaad
    vandaag sneeuwt het hier bah niks aan
    leuk dat je wat leuke dingetjes voor je zelf koopt
    heel veel groetjes van tante dinie en ome frits

  • 15 Februari 2009 - 20:17

    Nicolette:

    Lieve Sanne, De show was dus echt een verrassing voor je. Grappig dat je op deze manier met dingen in aanraking komt waar je anders niet over zou piekeren. De muziek zal je zeker ook aangesproken hebben, ben ik benieuwd naar.
    Het weer was maar treurig nat hier met af en toe een vlok sneeuw, dus fris.
    Met Nanne naar mijn moeder in Bussum geweest. Ze had de thee klaarstaan en met mijn zelf geproduceerde appeltaart erbij hebben we genoegelijk tennis zitten kijken. Maurits ging er na studiosport weer vandoor. Je ziet: hier kabbelt alles door. Je fotoboek bekeken,leuk hoor, Liefs en een goede week!! Nic.

  • 15 Februari 2009 - 21:02

    Esther:

    He Sanne,
    wat een droombaan heb je daar zeg. Geweldig!
    Groetjes vanuit Oudega,
    Esther (en natuurlijk Harmen, Floortje en Silke niet te vergeten)

  • 16 Februari 2009 - 07:38

    Renske:

    ik schrijf een bericht en het gaat over schoonmaken, voer snijden, bier drinken, shirts kopen, dansen kijken en preek luisteren, rara hoe kan het :p geweldig om te lezen :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Llandudno

Sanne

Actief sinds 25 Jan. 2009
Verslag gelezen: 103
Totaal aantal bezoekers 32009

Voorgaande reizen:

31 Januari 2009 - 14 Maart 2009

Llandudno - Wales

05 Mei 2014 - 30 November -0001

Edinburgh - Schotland

Landen bezocht: