maandag 16-02-09 - Reisverslag uit Llandudno, Verenigd Koninkrijk van Sanne Dijken - WaarBenJij.nu maandag 16-02-09 - Reisverslag uit Llandudno, Verenigd Koninkrijk van Sanne Dijken - WaarBenJij.nu

maandag 16-02-09

Door: Sanne

Blijf op de hoogte en volg Sanne

16 Februari 2009 | Verenigd Koninkrijk, Llandudno

Bon Jouer Pays Bas!
Vandaag was echt een super gezellige, grappige, gave, gierende, (nog meer dingen met een G??) dag.
Het begon vanochtend vroeg (07.55) al toen ik van het station werd opgehaald. De zoo bus was voor onderhoud naar de garage, dus we moesten (weer) in de VW polo van Clair de berg op, met z'n 7en deze keer. Op elkaars schoot, tegen het raam gedrukt onder het rustgevende muziekje van rammstein rammelden we de berg op. Daar vielen we (letterlijk) uit de auto.

Het 1e blok (8.00-10.00) heb ik met Zoe gelopen, show afdeling. Vis ontdooid en afgewogen voor zeeleeuwen en pinquins, (voer)muizenbakken verschoon ten gras geplukt voor de sprinkhanen.
Het 2e blok (10.20-12.00) Stond ik bij de voer afdeling. Groente en fruit snijden voor de verschillende dieren. Onderwijl kwam er een levering vlees binnen van de slager (de goedkopere, maar goede stukken vlees). En ook een busje vol met 'over datum' groente en fruit van de supermarkt. Daar is niks mis mee, alleen niet meer super goed voor de verkoop. En daar zat ook een doos vol met kleine doosjes eieren in.. Die niet helemaal goed meer waren.. Dus wat kun je daar alleen maar mee doen? WEGGOOIEN.. naar elkaar wel te verstaan:P Gelukkig had ik net wat vis klaargemaakt, dus ik had mijn eigen jas niet aan maar een regenjas. Dus hoewel een aantal eieren mij raakten, had ik gelukkig niks in mijn kleding zitten. Peter, de hoofd-dierverzorging, moest wel ff langs huis(50m verderop) om zijn kleding te verschonen. Super grappig:P
Het 3e blok (13.00-15.00)Heb ik een beetje met iedereen mee gelopen en een paar foto´s gemaakt, en paar staan er op het internet.
Het 4e blok (15.40-17.00) heb ik weer met de farm gewerkt, de boel helpen terug in de verblijven te werken en schoon te maken.
Vanavond cous cous met kipfillet en boontjes gegeten. En overmorgen ben ik al jarig!! :O
groetjes,
sanne

  • 17 Februari 2009 - 19:05

    Tante Jonny:

    Sanne,voor morgen....van harte meisje en een heel gezegend en beloftevol nieuw levensjaar.Maak er wat van!!!
    Ik drink een lekker glaasje wijn op jouw gezondheid,het is per slot jouw oudejaarsavond.
    xxx Jonny

  • 18 Februari 2009 - 09:46

    Misjel:

    Hey Sanne,

    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!!
    Goed om te zien dat je collega's bijna net zo gek zijn als jij :p
    Hopelijk overladen zij je ook met felicitaties en cadeautjes.

    Liefs, Misjel

  • 18 Februari 2009 - 17:53

    Frits Akerboom:

    hallo sanne allereerst van harte met je verjaardag ik vind het geweldig wat je allemaal mee maakt maar dat het alleen maar schoonwerk is wat je moet doen had ik je van tevoren wel kunnen voor spellen ook ik heb een agrarische op leiding gehad en ook toen was het niet veel anders maar in de toekomst heb je er veel profijt van dat merk ik nu nog elke dag want al deze ervaringen kunnen ze nooit meer afnemen hartelijke groeten frits en dinie

  • 18 Februari 2009 - 18:13

    Daantje:

    GEFELICITEERD

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Llandudno

Sanne

Actief sinds 25 Jan. 2009
Verslag gelezen: 123
Totaal aantal bezoekers 32063

Voorgaande reizen:

31 Januari 2009 - 14 Maart 2009

Llandudno - Wales

05 Mei 2014 - 30 November -0001

Edinburgh - Schotland

Landen bezocht: