Donderdag 19-02-09 - Reisverslag uit Llandudno, Verenigd Koninkrijk van Sanne Dijken - WaarBenJij.nu Donderdag 19-02-09 - Reisverslag uit Llandudno, Verenigd Koninkrijk van Sanne Dijken - WaarBenJij.nu

Donderdag 19-02-09

Door: Sanne

Blijf op de hoogte en volg Sanne

19 Februari 2009 | Verenigd Koninkrijk, Llandudno

Olakidokie mensjes!

Het klopt, ik heb al een tijdje niks meer geschreven,.. maar daar heb ik een HELE goede reden voor:P maar dat hoor je later wel:P

Beginnen bij het begin, dinsdag heb ik de hele ochtend met Chris mee gelopen. Door het bos banjeren en vogels voeren. Wel gezellig, maar ook heel vermoeiend. `s Middags werdt nog leuker. We hebben daar 3 paarden en 26 herten lopen op een veld van 7 acre. Daarom heet het ook het 7 acre field... Makkelijk hea??? Maar ja. Als dieren eten, komt dat er op een bepaald moment (meestal) aan de achterkant weer uit. En daar een groot grasveld niet vanzelf schoon wordt, moesten JAWEL... de 3 vrijwilligers en de 3 stagieres met zakken het veld in en de poep met (gelukkig) plastic handschoennen aan in de zakken scheppen. Dus eerst naar de andere kant van het veld lopen, zak vol schappen en dan met een zak vol paarden ***** terug de heuvel op en leeg gooien in een kruiwagen. dit heb ik gedaan van 1 tot 5 uur, met een pauze ertussen natuurlijk. 's Avonds moe en stinkend naar huis toe. Gedoushed, met veel trots een paar cakes gebakken. En ze zijn nog gelukt ook:D
Daarna mijn bedje in gedoken en heerlijk geslapen.

Woensdag: Mijn verjaardag!! Jeej!! De cakes werden zeer goed gekeurd door mijn collega's.. De stukken die werden afgesneden werden steeds groter:P Ik heb die dag 's ochtends de stenen uit het verblijf van de pinguins gehaald en schoon gemaakt. Na de 1e pauze ging ik samen met een collega het verblijf van de rears (emoe) schoonmaken. Toen ik de kruiwagen aan het leegscheppen was, kreeg ik een sms. Hé weer een verjaardags smsje? dus ik lezen.. 'Hoe boos ga je worden?"
Hea? ik snapte er niks van. TOT.. ik het wel bekende familie fluitje hoorde.. En jah hoor. Daar stond mevrouw Ellen van Dijken.. mijn mama..met een hutkoffer. Die muts is speciaal voor mijn verjaardag naar Wales gekomen.. Zo lief!!
Ben gelijk naar haar toe gerend.. en een lekker potje gejankt in haar armen.. Daarna heb ik (met toestemming van de baas) haar het hele park laten zien. Ook heb ik haar vol trots ( de resten van) mijn zelfgebakken cake laten zien en haar voorgesteld aan mijn collegas.
om 5 uur met Claire mee gelift naar het station en naar het huis van Andy toegegaan. 's Avonds lekker uit eten met z'n 2en en smakelijk gelachen om al die engelsen om ons heen, al kwekkend in het Nederlands. We wilden oorspronkelijk lekker uit gaan, maar we waren allebei zo moe dat we om half 10 Engelse tijd in ons bedje lagen.

Donderdag:
Vanochtend lag mama nog lekker te slapen in haar bed toen ik weer naar de Zoo ging. Daar aangekomen vroegen ze hoe het was en ik kon in geuren en kleuren alles vertellen. Toen ze vroegen of mam al terug naar Nederland was gegaan en ik vertelde dat ze tot ZONDAG :D:D:D zou blijven, vroegen ze mij waarom ik dan aan het werk was. Dus nadat ik het buitenverblijf van de kamelen had schoon gemaakt en het vis voor de gehele dag had afgewogen, vroeg ik aan Michelle (zij was vandaag de baas) of ik morgen vrij kon krijgen om met mam op te trekken. 'Weet je wat je doet? Neem vanmidag ook vrij. Wacht maar, ik breng je wel even met de auto naar het station.' En toen ik vroeg of ik dan de zondag middag terug moest komen, antwoorde ze dat ze me niet wilde zien voor maandagochtend 8 uur. ZO lief!
Dus vanmiddag heb ik heerlijk gegeten met Ellen, en zijn we lekker wezen shoppen en struinen door Llandudno, het stadje waar we nu allebei wonen. Daarna een biertje gedronken in 1 van de cafe's daar.
Vanavond een filmpje gekeken op mijn laptop (met biertje en chips erbij natuurlijk). Andy, de huisbaas, is vanavond weggegaan en komt morgenmiddag pas terug, dus we hebben het huisje helemaal voor ons alleen. Hij kon het denk ik niet aan, 2 blonde mutsen die al Nederlands kwetterend door zijn huis heen liepen...:P:P

Oh trouwens.. mijn CADEAUTJES!! want die had mam in haar hutkoffer meegenomen:D:D
- van Sven heb ik 3 uitbreidingspakketten gekregen op het spel 'Sims'
- van Nicollette en Nanne heb ik een tijdschrift gekregen.
- van mijn kerel(L) heb ik een jas gekregen voor op mijn werk, zodat mijn lange zwarte winterjas niet naar vis en strond ging stinken. Vond hij een beetje zonde van mijn jas. Verder kreeg ik nog een groot hart van chocola, waar na nadere inspectie een heel mooi liefdesgedicht in zat en een stel oorbellen. Dus een jas om mij van buiten warm te houden, chocola om mij van binnen warm te houden en een gedicht om mijn hart en mijn ziel warm te houden. Oorbellen omdat hij ze zo bij me vond passen (groene vlinders)
- Van oma een envelop met inhoud en een hele lieve brief.
- Tante Jonny had mij vorige week al een verjaardagskaart opgestuurt.
En van een HELEBOEL mensen heb ik een verjaardags sms gekregen en e-mailtes en digitale verjaardagskaarten en.. en.. en.. ik ben zo verwend:D:D:D DANK JE WEL IEDEREEN!!

Hierbij beloof ik dat ik een groot verjaardagsfeest/terugkomfeest ga organiseren als ik terug kom in Nederland... OKÉ??

Morgen gaan mam en ik met een kabelbaan de berg op.. en dit weekeinde gaan we nog naar het kasteel toe. foto's komen vanzelf:P
en nu ga ik slapen, want het is al laat genoeg.

En als ik iets of iemand ben vergeten.. SORRY!!! dan zet ik het er morgen wel bij:D

groetjes, kusses en alsnog hele vele bedankjes door heel Nederland.

Sanne

  • 19 Februari 2009 - 22:23

    Nanne :

    Sanne van harte gefeliciteerd met je verjaardag en toch wel een beetje verrast met het bezoek van je moeder. Zo te zien kom je tijd te kort.
    Je voorraden zullen inmiddels wel zijn aangevuld. Groetjes Nanne

  • 19 Februari 2009 - 23:59

    Dinie En Frits:

    hallo sanne dat had jij zekers niet verwacht dat jouw moeder helemaal naar engeland zou komen om jouw verjaardag
    dat is nog eens een verrasing nou kun je leuk met je moeder door heel engeland shoppen
    maak er maar fijne dagen van
    groetjes van tante dinie en oom frits

  • 20 Februari 2009 - 12:07

    Renske:

    erg leuk om te weten dat mam naar je toe zou gaan en daar dan niets over zeggen :) voorpret is zoiets leuks :D
    gaaf dat je vrij kreeg en goed van je dat je voorstelde om zondag terug te komen, nu weten ze zeker dat je gemotiveerd bent ;)
    liefs, Renske

  • 20 Februari 2009 - 14:09

    Tante Jonny:

    Lieve Sanne,

    geniet ervan!!!!!

  • 23 Februari 2009 - 10:23

    Sophie:

    Nog Gefeliciteerd!!!!! En wat gaaf dat je moeder overkwam. Echt super lief!

    En haha ja weet dierverzorgen is schijt ruimen he :P

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Llandudno

Sanne

Actief sinds 25 Jan. 2009
Verslag gelezen: 95
Totaal aantal bezoekers 32054

Voorgaande reizen:

31 Januari 2009 - 14 Maart 2009

Llandudno - Wales

05 Mei 2014 - 30 November -0001

Edinburgh - Schotland

Landen bezocht: