zondag 8-02-09 - Reisverslag uit Llandudno, Verenigd Koninkrijk van Sanne Dijken - WaarBenJij.nu zondag 8-02-09 - Reisverslag uit Llandudno, Verenigd Koninkrijk van Sanne Dijken - WaarBenJij.nu

zondag 8-02-09

Door: Sanne

Blijf op de hoogte en volg Sanne

08 Februari 2009 | Verenigd Koninkrijk, Llandudno

Hallo beste mensjes.

Vanochtend naar de Babtisten Kerk geweest. begon pas lekker laat. 10.30uur. Was een gezellige dienst.
Na de dienst werden er een heleboel vragen gesteld, waar kom je vandaan, hoe lang blijf je, wat vond je van de dienst, wat is je naam..ZEG DAT NOG EENS>?
Blijkbaar hebben de Engelsen echt moeite met mijn naam, dus ik heet sinds kort of Sonna of Ann. Vind ik best.

Vanmiddag rondjes gefietst in Llandudno en een btje de toerist uitgehangen.. Nou interesant hea mensen?? Thuis zijn ze naar een ijsshow in Zwolle geweest,.. veel leuker:P

Toedelzz!!
sanne

• 08 Februari 2009 - 17:55

Pa:

nou, jij was er niet bij.....

• 08 Februari 2009 - 21:21

Nicolette:

hai lieve Sanne, je viel wel op als nieuw gezicht in de Babtistengemeente? Koffiedrinken na de dienst, of is dat toch iets typisch hollands?
    Rondjes fietsen met Sjon (en je ziel onder de arm zeker?) goed vasthouden hoor.....! Soms kan je maar beter niet weten wat ze thuis uitspoken!! Over rondjes gesproken: Sven Kramer won denk ik in Hamar. Klein stukje gezien want we waren naar Heino, Willem (van Gerrie) was jarig.
    Dibbus is (na Trix) ziek, wil zelfs geen pensstaafje en Colet bracht hem geel ondergepoept thuis,moest zo met z'n achterste in de teil, heel sneu!
    Weer sterkte morgen met de dieren en colega's. Slaap lekker lieverd, Nic

• 09 Februari 2009 - 09:11

Renske:

Oh, ik ben echt heel benieuwd hoe je de dienst heb gevonden, zo'n korte beschrijving is echt niet genoeg voor mij hoor ;) als je zin hebt mag je het wel in een mail zetten ;)

• 09 Februari 2009 - 18:34

Niesan:

heej Sanne ik heb je gevonden.
    tof zeg allemaal echt wel vet, leuk ook zo je logboek/dagboek
    xx niesan

• 10 Februari 2009 - 13:49

Tante Jonny:

Fijn dat je naar de babtist church bent geweest Sanne!!Probeer een beetje eraan deel te nemen en mee te doen.Een ervaring,die niemand je meer af kan nemen.Geniet van je stage en alles wat er op je afkomt.
    liefs,
    Jonny